21.07.2011

Recklinghausen Süderwich Kuba Camii'nde Hediye Çekilişli Hatim Merasimi Yapıldı.

Recklinghausen Süderwich Kuba Camii’nde ki bayanlar, fahri olarak 17 Temmuz 2009 yılında göreve başlayan bayan din görevlisi Havva Yapan’ın etrafında toplanarak güzel bir birliktelik oluşturdular.Daha önce bayan görevlinin olmaması sebebi ile din eğitimi eksikliği çeken bayanlar,Kur’an ve dini bilgiler derslerine  büyük katılımlar sağladılar,gündüz işe gidip öğle vakti işinden doğru camideki derslere katılarak bu konudaki fedakarlıklarını gösterdiler.Yaşları 30 ila 68 arasında 50 bayan talebenin, 2 senedir hiç devamsızlık yapmadan derslere devam etmesi onları
derslerinde başarıya ulaştırdı. Cuma günleri yapılan sohbet proğramlara büyük katılım yapan bayanların sayısı günden güne çoğaldı,20 kişi ile başlayan derslere katılım 80-100 kişiyi buldu. Kendi aralarında tertip ettikleri sabah kahvaltıları, yemek proğramları bayanların performansını daha da artırdı.
20.07.2011 tarihinde yapılan hediye çekilişli hatim proğramı bütün bayan talabelerin çok hoşuna gitti.Kur’an-ı Kerimi öğrendikten sonra sınıfta beraber başladıkları ilk hatimleri tamamlandı ve güzel bir proğram yapıldı.Bayan din görevlisi Havva Yapan “Peygamber Efendimiz (sav) hediyeleşiniz buyuruyor,bizde bu hatim proğramında birer hediye alalım ve aramızda kur’a çekelim böylelikle herkes bu hatim proğramının hatırası olarak arkadaşına bir hediye vermiş olur ne dersiniz “dedi,  bu tekilifi güzel bulan bayanlar hediyelerini alıp hatim proğramına geldiler.Kur’an-ı Kerim okudular,ilahi söylediler ve dua yapıp hediyelerini çelişte kim kime çıkmış ise birbirlerine verdiler.Proğram, sonunda hazırlanan ikramlarla tamamladı.Ramazan ayından sonra ki, ilk derste tekrar buluşmak üzere temennileri ile ayrıldılar.
Hatim Proğramının Fotoğrafları........














































 






                                                                       

Hiç yorum yok: