8.02.2019

30 yıllık Memuriyetten Emekli Oldum


 
Memuriyet Görevine son ama İmam Hatiplik Görevine devam...

30 yıl önce başlamış olduğum İmam-Hatiplik görevimi başarıyla ve yüzümün akıyla tamamlayıp emekliliği nasip eden Rabbime sonsuz şükürler olsun..
Bu kutsal görevime 23 yıl görev yaptığım Cumayanı Küçük Sanayi Sitesi Camii'nde son verdim.
Bu kutlu görev 1989 yılında Eflani Abakolu köyü Doğanoğlu mahallesinde, 1992-1996 yıllarında Safranbolu Akören köyünde, 1996-2019 yıllarında Cumayanı Küçük Sanayi Sitesi Camii’nde
yapmak nasip oldu.
18.01.2019 bugün Cuma namazından önce cami derneğimizin yapmış olduğu VEDA- VEFA PROGRAMI vesilesiyle görevime ve cemaatime veda ettim.
Proğramı hazırlayan cami derneğine ve emeği geç...enlere teşekkür ediyorum..
Ayrıca proğrama katılarak bizi onurlandıran
Müftü yardımcımız Yakup Kansızoğlu hocamıza,
İl Özel İdare Sekreteri Mehmet Uzun beye,
Defterdarımız Osman Koçaş beye,
Vergi müdürümüz Recep Serdar beye,
İşkur İl Müdürü V. Mustafa ÇALIŞ beye,
Kosgeb Müdürü Serhat Saygın beye,
SGK Müdürü İsmail Yıldırım beye,
Ticaret il müdürü Feridun Karataş beye,
Sanayi ve Teknoloji Müdürü Selahattin Emirsüleymanoğlu beye,
BRTV Sahibi Osman Çetinkaya beye,
İl özel genel sekreter Yard. Bahattin Eroğlu beye,
Cumayanı köyü Orta ve lise okul müdürü Osman Doğan beye,
Ve beni bu mutlu günümde yalnız bırakmayan bütün esnaf dostlarıma şükranlarımı arz ediyorum..





 

 
 
 

 




 



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder