26.04.2014

Beytullah ve Rasulullah Aşkı Hep Gönlümüzde Yaşasın

2014 yılı umre proğramı aşk ve muhabbetle yaşandı Elhamdülillah..


 
  Umrenin videosu hazırlandı... Videolar bölümünde izleyebilirsiniz...

       11.04.2014 cuma namazı sonrası başlayan Beytullah'a ve Rasulullah (sas) efendimize  yolculuk kervanı yolcularını alarak Düsseldorf havaalanından yola çıktı. Aynı mekana, aynı niyetlerle çıkılan mübarek yolculuk vesilesi ile  bir çok  Allah'ın ve Rasulullah'ın misafirleri ile
tanışma şerefine nail olduk. Dünyanın merkezine, Peygamberimiz (sas)'in Allah'ın evi dediği mekana giderek seçilmişler arasında olabilmek, Rabbimin misafirlerine rehberlik edebilek ne büyük şeref... Elhamdülillah rabbim bana da bu güzel görevi nasip eyledi.Rabbime sonsuz şükürler olsun.Benimle bu görevi paylaşan din görevlisi arkadaşlarıma ve umre vesilesi ile tanıştığım kafilemdeki bütün güzel insanlara buradan sevgi, saygı ve hürmetlerimi sunuyor başka bir umre de tekrar biraraya gelebilmeyi Yüce Rabbimden niyaz ediyorum..

Umre resimlerini paylaşıyorum.... Burada olmayan resimleri paylaşmak isteyen dostlarım bana resim gönderirlerse ben de sayfamda paylaşmaktan şeref duyarım.....  Mail..  ahmetyapan78@hotmail.com























 

 



















































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder