6.10.2018

Örnek Din Görevlisi Ödülü



2018  " Camiler ve Din Görevlileri Haftası " proğramında " Örnek Din Görevlisi " ödülü almak,  aslında görevimi severek yapmanın bir nişanesi oldu. 10.11.1989 yılında başladığım İmam-Hatiplik görevimi her zaman severek yapmaya çalıştım, bunun semeresini görev hayatım boyunca aldım.. Gerek 2003 yılından itibaren her yıl Hac ve Umre vesilesiyle Kutsal Topraklara nasip olmam, 5 yıl
Almanya'da görev nasip olması, camimde ve çevremdeki cemaatime ilgiyle davranıp takdir olunmam beni görevime daha çok bağladı.
Görev hayatım boyunca yaptığım görevimi; Rabbimi razı edebiliyor muyum, Rabbim yaptığım görevden razı mıdır? diye düşünerek yaptım....

 2018 yılı Camiler ve Din Görevlileri Haftası programında sunuculuk yapmak nasip oldu.....


 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder