18.10.2013

2014 Ostern Umre Hazırlıkları Başlıyor

Allah'a İbadet İçin Yeryüzünde Yapılan İlk Bina.....KABE

Başım açık yalın ayak                         Beytullahı görem diye
Düştüm Kabe yollarına.                      Taşına yüz sürem diye
Günahıma ağlayarak                           Yoluna can verem diye
  Düştüm Kabe yollarına.                     Düştüm Kabe yollarına.

2011 ve 2013 yıllarında Ostern umrelerinde bizimler beraber umreye giden, 2012 yılında hacca giden Beytullah sevdalıları, Rasulullah aşıkları bizleri arıyor ve ön kayıtları soruyorlar,bizimle umre yapan
dostlarımız bilirler, DİTİB organizasyonu ile tertip ettiğimiz umre kayıtları başlamadan ben ön kayıt
yapıyor ve grubumu tayin ediyorum, umre seminerlerime başlıyorum.En büyük desteğim eşim ile hanımlarda umre süresince rahat umre ibadetlerini yapıyorlar.
           Ön kayıtlarım 01 Aralık 2013 tarihi itibarı ile başlayacaktır.
           (Benim ön kayıtlarımda ücret alınmamaktadır.)
DİTİB Umre Proğramını başlattıktan sonra bana ön kayıt yaptıranlar benim aracılığım ile kesin kayıtlarını ve ücretlerini DİTİB'in hesap numaralarına yatırarak yaptıracaklardır.

İrtibat Tel.   00 49 163 567 78 78

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder