11.11.2011

10 Kasım 2011 Tarihinde Web Sitem 1 Yaşına Girdi.


Sevgili Dostlar,
10 kasım 2010 tarihinde değerli dostum Sinan beye misafirliğe gitmiştim,sohbet esnasında web sayfası ile ilgili konuşmaya başladık biraz sonra Sinan bey dedi ki , hocam size bir web sayfası açalım mı?
Gerçekten bu teklif hoşuma gitti ve hemen o anda bilgisayarını açtı ve yaklaşık 20 dk.içersinde http://www.ahmetyapan.com/ sayfasını oluşturdu ve böylece hizmete başlayan sayfamız bir senedir siz dostlarla bizi hem tanıştırıyor hem buluşturuyor.Sizlerle bir anımı paylaşmak istiyorum; 2011 nisan ayında umre yapmak için
hazırlanıyordum bu sayfadan umre ile ilgili duyurular yayınladım,bir sabah telefonum çaldı telefonun diğer tarafında Franfurt tarafından Rıfat amca arıyordu,"hocam sizinle beraber umre ye gidiyoruz hangi hava alanında buluşacağız" diyordu.Evet rıfat amca ile umre yaptık ama benim grubum da değildi,Mekke de Filistin otelinde yemek yerken bir umreci geldi ve "siz Ahmet Yapan değilmisiniz" dedi ben de" evet, ama ben sizi tanımıyorum" dedim ben Rıfat Franfurt tan aramıştım deyince kucaklaştık.
İşte bu sayfa bizleri  tanıştırdı ve Beytullah da buluşturdu.Yine Herne de oturan Lütfi Şahin isimli bir arkadaş da sayfamızdan bizimle tanıştı,grubumuzla umre ye gitti.
Bu sayfamızı siz dostlarla paylaşmaktan çok mutluyum,bu sayfamın oluşmasında en büyük emeği geçen Sinan beye ve sayfamı ziyaret eden tüm dostlara  şükranlarımı arz ediyorum.
Yüce Rabbimiz sayfamı ziyaret eden siz dostlarla, sayfamız da tanışmayı kıyamet günü Rasulullah Efendimiz (sav) in sancağı altında buluşmayı nasip etsin.            Ahmet YAPAN

                                                                                                                            

1 yorum:

  1. Ahmet hocam, rabbim hizmetlerinizi daim eylesin.
    Güzel bakan güzel görür, Allah razi olsun hocam.
    S.Ö.

    YanıtlaSil