18.10.2011

Bülbülü Altın Kafese Koymuşlar İlle de Vatan Demiş......


İnsan bu dünya da misafir olduğunu gurbette yaşadığı zaman daha iyi anlıyor.Şayet insan yaşadığı diyardan başka diyara gitmezse zannediyorki bu diyaradan başka diyar yok,zannediyorki dünya sadece bu kadar ama
öyle değil,sizlere tavsiyem evinizden,köyünüzden,memleketinizden hatta mümkünse ülkenizden dışarı bir çıkın ve gezin göreceksiniz insanın dünya ya bakışı farklı olacaktır.
İki senedir Almanya ya görevli olarak geldiğim yerden izin yapmamıştım,bu sene ülkeme, memleketime,akraba ve dostlarıma gittim Yüce Rabbimin emri gereği Sıla-ı Rahim yaptım,ne kadar da iyi yapmışım.Allahu Teala'nın emirlerini yerine getiren mutlu olur,huzurlu olur hem dünya hem de ahiretini iyi kullanmış olur.
Sizlere de gurbetteyseniz izin yapmayı ,evinizdeyseniz seyahat etmeyi tavsiye ediyorum.






























Not:   Karabük iznim sırasında çektiğim fotoğraflar burada yayınlanmaya devam edecektir.Tün dostlara selam olsun.

1 yorum:

  1. bi bizim fotoğrafımız yok alınmaya başlıyorum ama :)Tyapan

    YanıtlaSil